lördag 12 oktober 2013

Pumpkin - Grön

Jag är väldigt inne på att inreda med grönt i babyns del i sovrummet. Jag är ju dessutom lite besatt av ugglor. Så nu har jag hittat vilken serie jag vill ha! Pumpkin! Den finns på flera nätbutiker, men även iems (som har 4 butiker i Göteborg, Frölunda torg, i stan, danska vägen och Torslanda-amhult.) säljer pumpkin! Den finns i serie i rosa, blått eller grönt. Jag gillar den gröna! Den passar bäst till båda könen och får vi en tjej så är jag inget fan av rosa rum eller rosa kläder bara för att det är en tjej. Samma sak gäller blått med pojkar. Grönt är väldigt behaglig färg som jag tror jag inte kommer tröttna på lika lätt som blått och rosa. Det finns allt från inredning till leksaker och mysa! Mattan e jag lite extra kär i! Kostar dock 1299 Kr! Men är rätt stor och i ull. Inget vi kanske får plats med här hemma som vi bor nu. Men i nästa hem. Denna serien är inte så "barnslig" så den kan barnet ha en stund. Annars brukar allt va så sött och då passar sej det inte när barnet blivit lite äldre. Här kommer ett urval av pumpkinserien.



❤️ 

Inga kommentarer: