tisdag 29 oktober 2013

Dagens shopping till bebben!

Idag blev det lite handlat till vår älskade bebis! Handlade på h&m och Lindex. 





Dessa sista är ju så söta! Det fanns strumpor till oxå, som jag skulle köpa. Men de följde aldrig hem av någon anledning. Fanns inte med på kvittot heller, så jag måste ha tappat dem i butiken innan jag betalade. Får köpa dem  senare i veckan. Köpte i storleken 50 och 56. ❤️ De kläderna på sista bilden tänkte jag att vi skulle packa med i BB väskan! Åh va jag längtar till den dagen vi verkligen ska packa väskan! Wiie! 


Här är de matchande sockarna! ❤️

.. Och så köpte vi skötbordet idag! 


Tänkte köpa med skötbädden oxå, men butiken storken tog mycket mer än vad de tog på nätet, så vi ska beställa det därifrån istället. Beställa allt vi vill ha från samma sida, samtidigt. Men det kommer vi göra lite närmare bebisens ankomst! Nu är alla stora möbler fixade. Säng, vagn, skötbord och matstol. Jo babyskyddet är kvar oxå, men det ska vi hyra via IF. De har den bästa stolen där. 

Nu vill jag börja pyssla i ordning! Åh tänk när vi får bädda i ordning sängen! Och kolla hem och bädda ner lilla korven! Jag ska beställa babynest och amningskudde från en tjej som syr dem. Så slipper jag krångla med det själv. Hon va inte så dyr heller. Ska matcha babynest och amningskudden tänkte jag. I neutrala färger utan mönster. :-) 

Inga kommentarer: