måndag 7 oktober 2013

Ny vecka startar med möte!

Hej!

Måndagen är här! Vaknade av att F inte hittade sin bilnyckel och hade panik för att han inte skulle bli sen till jobbet. Sen kunde jag inte somna om. Så jag körde igång min iPad. Igår började jag kolla på unga mödrar Norge, när jag inte kunde somna. Så jag låg kvar i sängen och kollade på det i morse. När magen började kurra så gick jag upp och gjorde gröt. Tog med iPad och kollade lite mer. Men sen somnade jag på soffan! Vaknade 10.30! Haha! Utvilad! :-P 

Nu har jag varit ute på en promenad med Texas. Såg att de hade getterna och grisarna ute på gården över. Så vi fick upp och Texas stoppade in nosen igenom gallret och en get och han nosade på honom! ❤️ 



Nöff nöff på gården över. Jag ser denna hagen ifrån mina fönster! Mysigt! Här kommer nog bebis och jag promenera en del. ❤️

Nu är vi hemma igen. Jag ska på personalmöte vid 13 med det gamla jobbet. Jag har funderat en del på om jag orkar behålla min samordnarrollen där. Så idag ska jag nog avsäga mej den från och med 1 november. Jag pallar inte att ha koll på det jobbet nu när jag bara jobbar 3 gånger i månaden och har en liten i magen att tänka på. (Som jag vill tänka på mer än på mitt jobb) Det blir förmycket. Och på det har jag ett nytt jobb som jag jobbar på. Som jag oxå ska ha koll på. Jag behöver nog tänka på mej själv nu. 

Ha en fin måndag! Nu ska jag käka lite sen frukost och göra mej i ordning. Inga mer planer idag. Det gillar jag. Ta det lugnt bara. 

Inga kommentarer: