tisdag 29 oktober 2013

Ute på inredningsspaning!

Idag efter jobbet så tog jag mig en sväng till Frölunda torg. Skulle fylla på mitt busskort och behövde köpa toning till håret. Jag va där en kvart innan det öppnade så jag tog mej en kopp varm choklad på Adams kafé medans jag väntade.

Såklart blev det inte bara påfyllning av busskortet och toning. Det blev oxå vårdpaket till mina nya skor, trosor till mej och kläder till bebis!  

Jag spanade även in lite inredning. Hittade en skön fotölj som jag vill ha! Så skön! Så mysig att krypa upp i, i vinter! Och så hittade jag lite till bebis som jag vill ha. 


Mysa med bebis i denna fotöljen! Så nu hoppas vi pappa köper den till oss! ❤️ (Finns dock 100 andra viktiga saker som går före en fotölj.. Tyvärr. Renovering av mitt kök tex.) 




Nu har jag hämtat upp Texas hos hundvakten och ska åka hem. Det regnar, så jag tänkte käka lite lunch och sen ha en fixardag. Tona håret, lägga mask i ansiktet och skrubba kroppen. Sen koka soppa. När F kommer hem ska vi hämta skötbordet. Hoppas vi snart kan tömma källaren på grejer så vi kan flytta ner sakerna som står i vägen i sovrummet. Så vi kan ställa rätt bebisens möbler. ❤️ 

Inga kommentarer: