onsdag 23 oktober 2013

En sväng förbi stan.

Jag lämnade av Texas hos svärmor och tog sen bussen till stan, för att byta bussen hem till mej. Min buss går var 5e minut och det tar 10 minuter hem. Så jag hade ingen brotom och tog en sväng i Nordstan. In på scorett och skulle "bara kika" men ut kom jag ett par skor rikare! 



999 kr gick de på! Borstat skinn som ser ut som en blandning mellan skinn och mocca. De blir fina i höst! ❤️ 

Såg nu när jag kom hem att på fredag rullar det in 22.500 kr i lön! Jag hade räknat med högst 19.000 kr! Så japp, jag e sjukt glad nu! Och ännu gladare över att vi köpte en vagn för halva priset än tänkt! Nu har jag verkligen möjlighet att köpa allt jag vill till lilla bebisen! I Februari kommer lönen sjunka en aning. (80% på lönen får man ju när man e mammaledig.)  Så man får passa på att shoppa de man vill ha nu, och spara endel oxå såklart! 

Nu ska jag ta ett bad. I morgon är det kurs som gäller och sen dygnsjobb på de! 

Inga kommentarer: