onsdag 9 oktober 2013

Uppe 05.20. Passade på att göra om bloggen.

Svårt att somna och sen är jag väldigt lättväckt nu. Texas väckte mej 05.20. Det smällde till utanför och han va väl rädd. Så han fick ligga i sängen en stund. Men 05.30 insåg jag att jag inte kommer kunna somna om och sova de sista 20 minuterna som va kvar. Så jag klev upp.

Satte mej vid datorn och gjorde om bloggen lite. Kanske tråkigt utan bild däruppe. Men kvalitén va så dålig på bilderna. Förstår inte varför bilderna bli så dåliga här men inte när jag lägger ut fem på andra siter.

Idag kommer jag förmodligen vara halvdöd! Sovit typ 5 timmar i natt. Jobbar till 18. Puuh. Men jag får hålla ut. Ledig i morgon igen. Då blir det storstädningen! Måste ta mina fönster! Hoppas det inte blir regn! ;-) 

Ha en fin dag!

Lite "plugg" igårkväll! 


Inga kommentarer: