måndag 21 oktober 2013

Full rulle!

Idag har det gått i ett! Tvätt tid i morse och sen skulle jag ju in till stan och möta en vän och hennes dotter. Men hon avbokade så jag åkte aldrig in. Det regnade ändå så det va skönt att stanna inne.

Pillade lite i hemmet och tog ett bad. Myste sen i soffan med Texas och tog det lugnt ett tag tills F kom hem. Då va vi till BM och sen när vi kom hem så va det full fart! Tvn i sovrummet åkte upp på väggen! Så nu är det bara byrån kvar som skall flyttas ner till källaren, sen är bebis vägg/hörna rent från saker. F borrade upp skenan till gardinerna i vardagsrumnnet och jag skulle hänga upp dem. Jävla skit! Jag hade glömt köpa krokar! Som tur e så bor vi ju typ granne med Ikea så vi drog dit. Köpte krokarna och lite annat och åkte hem. Så nu är gardinerna uppe! Jag gjorde mat till i morgon. Lax! Nu ska jag lära mej äta lax! Jag älskade lax innan jag blev gravid. Nu smakar det inge gott! Men jag ska försöka. Det är viktigt att få i sej fisk. 

Vi köpte även 2 stora lådor att ha under sängen. En fyllde jag med våra sängkläder. Så är de nära till hands när det ska renbäddas. Och den andre la jag ner bebisens alla kläder i. Alla hans saker kommer få ligga där i tills han kommer. 

Kläder vi fått av svärmor, kläder F's mormor har stickat och kläder jag/vi köpt. ❤️ 

Nu har vi äntligen kommit i säng. Jag känner i magen att jag härjat runt nu på kvällen. Men jag är pigg i huvudet. Ska smörja in magen med kokosolja och sen ska jag ligga med händerna på magen tills jag somnar. Så mysigt det är!

Inga kommentarer: