onsdag 9 oktober 2013

H&M MAMA och träning.

Hej!

Idag fick jag hem ett paket ifrån h&m! Det innehöll bl.a 4 par gravidbyxor och ett par träningsbyxor. Såna som jag redan har i grått men jag ville ha ett par i svart som jag kan ha på gymmet. De har sån skön bred kant som man kan vika ner vid magen. 2 av gravidbyxorna satt inge snyggt så de får åka tillbaka. Men ett par vinröda och ett par jeans fick stanna. Jeansen va supersköna! De kommer jag nog använda flitigt! Så nu har jag 3 par byxor med plats för magen. (Har ett par svarta gravidjeans sen tidigare.) Det borde jag ju klara mej på. Skulle behöva lite tunna tröjor och lite goa stickade koftor att krypa in i, i vinter. Får kolla på de! Min kappa som jag hade förra året passar perfekt att ha mage i då den har dragsko i midjan som man kan göra större med tiden magen växer. Frågan är om det går att stänga den i slutet? Det återstår att se. ;-) förra årets vinterstövlar får duga. Mörkbruna mocka! Höga med dragkedja längs hela vaden. 

Så nu är jag redo att låta magen växa! 


           199 kr   /   399 kr   /  199 kr 



Kappan och stövlarna från förra året får hålla en säsong till. / Träningsbyxorns som jag köpte förra helgen bor jag i numera! Underbara! De gråa myser jag i och de svarta tänkte jag ha på gymmet nu när jag tänkte börja träna igen! ❤️

Inga kommentarer: