söndag 20 oktober 2013

Pysselkväll!

Ensam och mysigt!

Jag har fixat gellack på mina fingrar, ätit middag, färgat mina ögonbryn (som av någon konstig anledning, förmodligen graviditeten som gör de, blivit ljusare!) tagit ett bad och fixat mina fötter!

Jag köpte en sån gosig filt till Texas på babyavdelningen i Ullared. Som jag tillägnat en timma och sy ihop. Så nu har han en liten sovpåse i sin korg! Tänkte att han skulle ha den i barnvagnen sen när bebis kommer. Texas ska ligga i den vid bebisens fotända när vi tar långpromenader och det är för kallt för min lilla vovve att gå bredvid. Så kan han ligga och sova i den påsen! 


Han gillade den! Han gillar allt som stavas F-I-L-T! 

Nu har jag bäddat ner mej. Det va tänkt att jag skulle sova ensam i natt. F är på en fest som är på andra sidan av stan så han skulle sova i sitt gamla rum hos sin mamma. Men han saknade väl mej förmycket, för han är påväg hem hit nu. ❤️ Inte mej emot! 


Texas vilar på lilla bebis i magen! 

PS. Vi har nog kommit överrens om bebisens namn nu oxå! Kanske hinner ändra oss. Men just nu känns det helrätt. Och ja, de kommer vara hemligt tills bebis är ute! ❤️ Ds. 

Inga kommentarer: