tisdag 22 oktober 2013

Passar på att tvätta..

..täcken och kuddar idag! Regnet öser ner i dag oxå. Så jag tänkte de va lika bra att ta tag i sånt man inte hinner med annars. Så nu är dunnkuddarna och dunntäckena tvättade och tummlade! Jag har oxå diskat massa disk, ska nu ta tag i städningen. Storstädning! dammsuga, damma och skura.

Så i eftermiddag när F kommer hem så är det fint och jag hade tänkt ha maten serverad på bordet. Sen ska vi mysa med te och en film. Perfekt filmväder ju! Vi satte upp tvn i går i sovrummet så det blir en film i sängen! En nytvättad säng! Igår tvättade jag skyddsmadrassen och dammsög bäddmadrassen! Så nu kan inte sängen bli fräschare!

Blir nog ett bad oxå. Men ansiktsmask och hårinpackning. Lite pyssla om sej själv efter städningen. :-)

Jo jag hittade ett tidningsställ på Ullared! Som jag letat efter ett att ha på väggen i vardagsrummet! Jag har nu satt upp den. 

Gravidtidningar/gravidböcker fick ta platsen där nu. ❤️ 99 spänn kostade stället. 

Inga kommentarer: