fredag 20 december 2013

Babybox och fredagsmys!

Hej!

Idag började dagen 6 igen! Jag e superpigg när jag vaknar av F's klocka! Han gick till jobbet och jag gick upp och fixade frukost! Väldigt hungrig när jag vaknar på morgonen nu för tiden. Knäckemackor och risgrynsgröt + kaffe blev det idag! :-) Sen blev jag jätte trött och somnade om på soffan! Vaknade strax innan 10. F skulle sluta vid 12 och jag ville hitta på nått så jag gjorde mig i ordning, tog en promenad med Texas. Sen kom han och plockade upp mig. 

Va förbi babyproffsen och hämtade ut babyboxen. I den fanns massa reklam. En vi föräldrar tidning + en annan tidning, en leksak, en tvättlapp och en blöja. Lite rabattkuponger oxå. Vi kollade på selen jag vill ha till bebisen! Efter det tog vi en sväng till Frölunda torg. Fikade och jag shoppade lite. Ett gellack, 2 basklänningar, en t-shirt och en mössa till bebisen! Så söt! Med öron!



När vi kom hem så började vi fixa med tripptrappstolen. Slipade några delar och betsade. Tvättade tvätt och lagade middag. Idag blev det pastaröra med fläskfilé! Och jag bjöd F på en efterrätt jag åt som liten när man va ute och grillade. Banan med chocklad i! I folie, och in i ugnen! Han tyckte de va gott! 

Nu har vi sett klart på breaking bad-serien. Tråkigt att det nu är slut! :-( Men vi får försöka hitta en annan serie. 

Snart dags för sängen för min del. I morgon är det dags för jobb igen. Ser fram emot att jobba! Ju mer pass jag gör, desto mindre är det kvar att göra! 7 pass to go! Så ja, jag tillbringar hela lördagen på jobbet! 

Hoppas ni haft en mysig fredagskväll! ❤️

Inga kommentarer: