torsdag 12 december 2013

Bulleri bulleri bock!

..hur många tår står opp?

Go kväll! 

Ligger faktiskt redan i sängen på jobbet! Härligt! Jag e rätt trött efter dagens spring! Vi har varit borta halva dagen så den har gått undan! 


<---- i="">på jobbet idag. Jag fick vänta utanför undersökningsrummet. Säkerhetsskäl. Sjukvården i sverige är väldigt måna om oss gravida. :) 

När jag väl satte mig ner så va bebis igång! Han har hittat mina revben på höger sida! Så de gillar han att peta på med sina fötter! Än gör det inte ont. Men det är lite obehagligt. Men han får böka bäst han vill! Jag älskar att känna hans rörelser. 

I morgon ska jag till frisören vid 11. Ska plocka upp Texas innan. Tog med hans väska till svärmor i morse så får han sitta i den när jag får håret fixat.


De blir klippning av topparna, låta luggen växa ut och sen lägga i lite slingor. Dags att fräscha till sig lite! Ska köpa bus innan jag hemåt. Är så blek nu så jag kan behöva lite färg i fejjan iaf! Och sola solarium vågar jag inte. Åh ska bli så skönt att bli ompysslad i morgon! :-) en helkroppsmassage efter det vore ännu bättre! Får nog ta och boka en snart. I morgonkväll spelar ju F och han spelar faktiskt först, mellan 22-00! Så jag kan hänga med och lyssna! Kul! Gillar ni techno och bor/befinner er i Göteborg så besök rio rio ikväll! 

Näh nu ska jag ta min järntablett (Blääh) och sen försöka sova. Plutten har vaknat nu när jag la mig ner. Får väl klappa magen till söms. ❤️ 

Natti natti! 




Inga kommentarer: