lördag 7 december 2013

Shopping till bebis!

Ja då har jag fotat endel av grejerna jag köpte till bebis i torsdags. 


En söt elefant och en fotoram! Vi har matchade bokstäver hemma L.O.V.E som jag köpt för nått år sen. Så det passar ju fint ihop med denna ramen i sovrummet.


MAM nappflaskor och nappar. Sen tipsade mig Evelina att jag bör köpa andra nappar oxå. För hennes ville bara ta de andra. Så jag köpte de oxå. 


Badankor och badkappa! Jag har fått en badbalja-insats av Evelina som matchr denna kappan. Har ju badkar, så badbalja behöver jag inte. Men en badinsats är ju bra att har i badkaret när bebis är liten. 

Här är den jag fick:


Tack vännen! :-* längtar till första gången jag får klä av min bebbe och hoppa i badet med honom! ❤️ 


4 "Spytrasor" 2 underlakarn och ett kisskydd till spjälsängen. Köpte även sängkläder, beiga med vita stjärnor som ej är med på bild. Det får ni se när sängen är bäddad om några månader. :-)


Så till kläderna. Han kan ju behöva lite ombyten och där kostar ju kläderna ingenting. Bebis växer fort i början så jag tänkte att man kan lägga lite mer pengar när han kommer ha samma storlek lite längre än 2 veckor. ;-) Gekås bebiskläder va sjukt mjuka och mysiga i tygen! (Och är det dålig kvalité, vilket jag dock inte tror. Så är det skitsamm eftersom det inte kommer användas så länge så man hinner slita på det.)



 


Pyjamas! 


Sovpåse som såg så mysig ut! Och otroligt mjuk! ❤️


Labandräkt. Denna va i 62 så den kommer han ha senare. Och en vanlig vit ribbad body. 

Och en skötbädd fick följa med hem! Jag tycker jag lyckades ganska bra! 

Inga kommentarer: