måndag 2 december 2013

Ny vecka!

Veckans planer! 

Då va måndagen här! Sovit så dåligt i natt! Somnade runt 2 och vaknade med jätte ont i magen vid 5! :-( Gick upp och kissade och somnade till slut om. Nu ringde klockan 07.45. Jag är ledig idag, men vi har personalmöte på mitt gamla jobb! Jag har bara 2 pass kvar därute, men det kan vara bra att vara med på sista mötet. Jag har ju jobbat där i 5 år, och jobbat längst av alla i gruppen. Så ett avslut kan va fint. Måste ändå upp till mina chefer med lite papper. 

Efter mötet ska jag förbi skräddaren. Jag har 2 gravidjeans som är alldeles för långa! Och så vill jag få dem lite insydda i benens slut. Det är lite för vida för att få snygga ihop med skor.

I eftermiddag ska jag ta tag i stolarna. Om F kommer ihåg att plocka med slipmaskinen hem idag! Och så ska jag göra lite annat pyssel här hemma. Lär bli sova en timma eller två oxå. 

Jävla skitnatt! Jag skyller på järntabletterna! Jag har ont i magen varje gång jag tar dem. Men jag måste ju säger BM. Annars kommer jag bli sjuk. :-/ 

Inga kommentarer: