tisdag 31 december 2013

Förberedelser.

Hej!

Ligger just på sängen och sträcker ut mig. Lite ont i ryggen. Har grejat för fullt idag!

Vaknade 08.30! Piggelin! Och såg detta på min mobil! 


❤️ 

Pussade F god morgon! "Inte sova mer"! Hehe! Vi åt ostkaka till frukost! Gjorde en igår som aldrig blev äten. Vill ni ha receptet? Jag gjorde om lite ifrån receptet. Är iaf ett lchf-recept från jills kokbok. Vi får äta vid köksbordet nu! Innan åkt vi mest frukost i soffan. Men nu har jag svårt att sitta så böjd med magen. Så svårt att äta när magen är ihoptryckt och lilla bebis ligger därinne. Men jag tror det är en bra rutin att käka vid köksbordet! 

Vi har plockat i ordning här hemma. Plockat bort allt från julen förutom en gardin i köket. Sen va vi och handlade det sista vi inte fick med oss igår. 

Jag började med förrätten! Gjorde egen fond till och med! 


Första gången! Men den blir nog god! Hoppas! 

Nu har vi ätit Lunch. Rester från igår. Soppan! 


Det receptet är också från jills kokbok! 

Just nu är det hockey på tv:n, Sverige - Ryssland. F sitter ute i soffan och skriker! Hehe! Stackars Texas! :-P Vi ska dammsuga och damma nu under pausen. Sen ska jag börja göra mig fin. Familjen Frändberg/Dahlin kommer vid 18! Vi har köpt nyårsmiddag till lilla Mathilda oxå! 2 rätters får hon! ❤️ Texas har redan fått sin nyårsmiddag serverad! Den gick ner fort! ;-) 



Inga kommentarer: