måndag 2 december 2013

Ett besök på babyproffsen!

Ja jag råkade ju få lite tid över och tog en sväng förbi babyproffsen. Jag tänkte "bara kolla" på hur färgerna till newbornstolen såg ut i verkligheten.

Självklart hade de bara en enda färg inne. Den jag mest ville ha. Den i beige med rutor. Så jag ringde F:

J - duuuu..
F - ja?
J - jag råkade gå in på babyproffsen..
F - hahaha! Råkade?
J - ja jag ville bara titta om de hade överdragen här, och de hade de bara i beige inne..
F - haha köp den då! :-) 

Sms senare till honom:

"Tack baby! Nu vill jag ha 135 kr av dig."

Svar tillbaka: 

"Haha apa!"

Min finaste prins han är så snäll mot mig! Jag shoppar och shoppar och han frågar bra hur mycket pengar jag ska ha av honom för grejerna jag köper till bebisen. Ja för vi delar faktiskt på alla kostnader. Förutom då jag shoppat endel kläder. Så betalar jag. Det är ju lite av en hobby! Sen kommer fördelningen på ekonomin förändras lite när jag kommer tjäna mindre när jag är hemma. Men just nu tjänar vi 100 % båda 2. Och då ska man självklart dela på såna kostnader. 

Så nu kom jag hem med detta:



Så kommer det hänga en speldosa i armen! En kanin! ❤️

Inga kommentarer: