söndag 1 december 2013

Krävs ju tydligen ett överdrag oxå..

Här kommer fler saker som man visst måste ha! Överdrag till newbornstolen! Det som satt på stolen va tydligen inte tvättbart, utan man får köpa till ett överdrag! :-) Jag gillar det lite mer neutrala färgerna och vill gärna att det ska matcha resten av köksmöblerna. Så jag googlade de överdragen som passar en pojke! (Ja även om jag är ganska liberal så tänker jag inte sätta på rosa överdrag på pojkens stol.) och här är de:

Jag älskar lila! Men det kanske man tröttnar på. Så jag tänkte det rutigsa i beige, men det finns inte på någon internetsida jag letat på. Jag visade F och han brukar inte bry sig alls om sånt. Jag får välja. Men denna gången sa han faktiskt va han tyckte. Han gillade den rutiga högst upp till höger! Så den får det nog bli då! :-) Bara kul att han ox väljer! Man har den ju trots allt bara tills bebisen kan sitta i bygeln. Och visst funkar den färgen om man få en flicka sen? Så kostar överdragen med haklappen 269 kr! Så det är inte jätte dyrt att byta om man senare skulle vilja ha ett rosa om man lyckas tillverka en tjej i framtiden! ❤️




Inga kommentarer: