måndag 23 december 2013

Funky factory!

Jag satt och googlade bokstäver förut. Bokstäver i trä. Jag vill ha bebisens namn över hans säng. Jepp han har fått ett namn, det har han haft ett tag. Men det kommit vi hålla hemligt för allmänheten tills han är ute. De närmaste vet dock. 

Jag hittade iaf märket Funky faktory! Väldigt roliga bokstäver! Och inte så dyra! Lekfulla med! 


(Nej, han ska inte heta Charlie!) 

Så hittade jag detta tåget! Så fint! De måste han ju ha på sin hylla! 



Födelsedagståg! Så fint! 

Jag älskar de här lekfulla och dova färger! Färg men ändå inte skrikigt! 

Nu ska jag faktiskt inte slänga mig in på nätet och köpa hem det här. Utan jag måste faktiskt vänta lite nu. Spara lite pengar oxå. Hehe. Det finns visserligen på jollyroom som finns som butik här utanför Göteborg. Får kanske ta en tripp dit! Men tåget kan man ju faktiskt önska sig på namngivningsfesten! Man måste ju faktiskt inte köpa allt innan bebis kommit! Även om jag vill! :-D 


Inga kommentarer: