onsdag 11 december 2013

Piggelinisen här!

Go kväll!

Ligger i sängen och kollar på tv.

Idag har klockan gått superfort! Drog ju in till stan och gjorde min Brasilianska vaxning. Älskar mina stunder hos Monica! Inte själva vaxningen kanske, haha! Men jag gillar komma dit och snacka! :-) nu får jag göra vaxningen på sidan eftersom jag inte kan ligga på mage! Hehe! Lilla bebis sparkade och hade sig därinne samtidigt som hon ryckte! Han kände kanske av att hans mamma spände sig? :-* 

När jag va klar drog jag förbi skäddaren och hämtade ut mina 2 gravidjeans. Sen hämtade jag ut ett paket och sen hem. Väl hemma så drog vi igång med en städning! Bäddade rent i sängen och dammsög. En dusch senare så käkade vi middag, tacofärsfyllda paprikor med fetaoströra och sallad! Mums! Så kollade vi på en film. Jag hade sån energi så jag putsade upp mina nya skinnstövletter och sprayade dem under tiden vi kollade på filmen, så de klarar av det blaskiga vädret vi har här nere i Göteborg. :-/

En väldigt effektivt dag må jag säga! Och än är jag rätt pigg, så det ska bli intressant att se om jag somnar i tid. Börjar bli hungrig nu oxå! Typiskt!


Denna gravid-tunikan va en utav grejerna som låg i paketet jag hämtade ut. Tänkte ha den på jul. Hade också beställt 2 st pyjamaser till bebisen, en mössa till mig och 2 korg/lådor till hyllan i hallen. Allt va jätte bra! 

Natti natti! 

Inga kommentarer: