söndag 1 december 2013

En unge i minuten.

Jag har alltid så svårt att somna när F är ute. Inte för att jag är orolig på något sätt, utan bara för att jag vet att han kommer hem under natten, de får mig att vara vaken. 

Så nu har jag legat här i sängen och kollat på en unge i minuten. Och i just de programmet så föddes en bebis i vecka 27+4! Det är vår bebis om ca 2 veckor! Jag kan inte undgå att tänka, tänk om! Tänk om han fick för sig att titta ut då? Bebisen behöver sjukhusvård ungefär lika länge som han egentligen skulle ha stannat i magen. Alltså det tar 10-12 innan man får åka hem med plutten! Mardröm! Nej vi får hoppas bebisen inser att han har det bättre i magen! 

Under kvällen har jag varit nere i källaren och tagit upp julpyntet. Vill byta ut allt! Men ingen idé att köpa nya stjärnor till fönstret tex. Bättre att vänta tills vi flyttat! 


Satte upp en slinga över spegeln iaf! 

Nu ska jag sova! Lär vakna när herrn ramlar in här sen! Hoppas inte försent! Blir så tråkigt om han ska sova bort morgondagen. 

Natti natti på er! 

Inga kommentarer: