lördag 7 december 2013

Soft dag.

Kom hem strax innan 11. Hann hänga med F i 2 timmar innan han stack iväg för att hänga med sina barndomsvänner. 

Jag själv har gått igenom grejerna jag köpte på gekås. Sen somnade jag på soffan! En Powernap bara! Upp och hoppa! Städade ihop lite hemma. Packade upp jobbväskan och sen ner i ett bad. Fixade mina fötter. Skrubbade kroppen och smörjt in hela mig och tassarna! ;-) fötterna blir så torra på vintern. Så det behöver lite extra omvårdnad. 

Käkat middag och nu ligger jag i soffan i raggsockor och morgonrock! Och en kopp av min favorit te! ❤️ 



Har saknat min lilla vovve idag! Han är kvar hos svärmor för att jag ska slippa åk fram och tillbaka med honom nu när jag jobbar varannat dygn i en vecka. Men jag saknar honom så när jag är ensam. Känns så tomt! Tur jag har en mage som jag kan mysa med. Idag verkar han dock vara trött. Inte känns så mycket av honom idag. Lite sparkar i badet och några nu här i soffan. 

Smsade min frisör förut! Nu har jag äntligen bokat tid! Ska dit på fredag för att klippa topparna och slinga det! Nu ska det fräschas upp! Ska bli skönt att få det fixat inna jul och nyår. 

Hoppas ni har en mysig lördagkväll framför er. Jag blir ensam resten av kvällen oxå. Har tänkt gå igenom bebisens kläder sen som vi köpte och ta fram de minsta storlekarna. Kolla vad vi har och om det är någon som behöver kompliteras inför den första tiden ihop med bebis. ❤️

I morgon är det dags för ett dygn till på jobbet. Hinner kanske tända andra adventsljuset innan jag sticker. Mys!

Inga kommentarer: