tisdag 24 december 2013

Julafton.

Hej hopp!
Har ni haft en bra julafton? 

Började dagen på jobbet.


Tände lite ljus för mig själv.. 


Och åt turkisk yoghurt med hallon och frön! :-)

Vid 09.45 kom F och hämtade upp mig på jobbet. Åkte förbi torget så jag fick köpa med en liten julgåva till alla som skulle komma och så en varsin tomtelatte! 


Sen åkte vi hem till svärmor som fortfarande låg kvar i sängen! Hihi! Vi värmde tomtegröt och käkade frukost!


Texas fick oxå en liten skål med tomtegröt! Väldigt gott tyckte han! 

Sen va jag och F ensamma en stund. Svärmor åkte till F's mormor och så va de till minneslunden och tände lite ljus för morfar och farfar som nyss gått bort. Vi låg i soffan och kollade på tv och åt lite julgodis! 

Vi öppnade paketen. Vi hade sagt att vi inte skulle köpa några julklappar. Men det hade F glömt att informera sin pappa och hans tjej. Så jag fick ett jätte sött armband från Marc Jacobs! Passade jätte bra till min MJ klocka! 



Tack så mycket! ❤️ 

Sen kollade vi på Kalle. Eller ja det gick på tvn iaf! 


Efter det serverades middagen! Massor med god mat! Mmm! Proppmätt höll jag på att somna i soffan! Matkoma! 

Nu är vi hemma. Tänkte först sova där, men det va skönt att komma hem. Jag har packat väskan nu. I morgon kör jag sista passet på en vecka.

Ska ta mej en dusch nu och sen hoppa i säng. Matkomat sitter i än! 

God jul på er! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Umgås inte ni längre med erat kompis par
Erika och hennes kille något mer??
Du skrev ju jämt om det förut..

Jenny M. Bäcklund sa...

Nej det har varit lite dåligt med det på sista tiden. Förut va det mycket fester och så körde vi på gym ihop. Nu är jag ju gravid så man hamnar lite på kant. Vi jobbar väldigt olika tider så det har blivit att man bara umgåtts med en annan tjej som hon är mammaledig. Evelina som jag antar att du läst om! Men vi är fortfarande vänner med dem. Vi är nog bara lika dåliga på att ta oss tid att planera för att ses. :-) blir nog lite så på vintern också. Man är lite för sig själv. Dessutom renoverar hemma och boar inför bebis nu. Men på sommaren så hänger man med vännerna mer. Men jag saknar dem väldigt mycket! Jag och Erika va väldigt tajta innan grabbarna kom in i våra liv. Vi får skärpa till oss!