lördag 21 december 2013

Babynest!

Nu har fröken Bäcklund bestämt vilket tyg vi ska ha på babynest! 

Jag va ju helt besluten om att testa att sy ett själv. Men handen på hjärtat, det hade aldrig blivit av. Haha! Jag är inte så pysslig av mig. Så nu har jag beställt ett från en tjej som gör babynest. 600 kr + frakt. Ska bara föra över pengar till henne så börjar hon sy det! Vi har ju tänkt att ha det i sängen innan bebis kommer så det luktar oss! 

Detta tyget valde jag tillslut, efter röstning på Instagram så vann det stort! :-) (F va inte så intresserad av att hjälpa mig välja tyg, hehe!)


Dessutom så passar det ihop med resten av hans inredning. Amningskudden är i likadant tyg. Hans del kommer inredas med mycket vitt och grått. Sen kommer små detaljer vara i ljusa pastellfärger. 

Gå in på Emmiesbabynest.se, hon syr även amingskuddar! Väldigt fina! 

Inga kommentarer: