söndag 1 december 2013

Första advent.

God morgon!

Första advent är här och jag har inga adventsljus att tända! Har tänt massa andra ljus och kollar på julkalendern! Den kommer gå på tv på morgon precis den tiden jag sitter och äter frukost här hemma innan jobbet! Så nu får jag sällskap av den ända fram till jul. Iaf de dagarna jag jobbar! 

F kom hem strax efter 03.30 i natt. Festen va slut vid 3, men det är ju alltid en efterfest. Men den hoppade han över. Så skönt! Hoppas han inte kommer vara för bakis idag! För han har ju önskat att vi ska baka lussekatter idag! Och det vill jag gärna göra! 

Jag funderar på om jag skulle ta mig in till stan idag. Måste ju ordna med adventsljusen! Så vi kan tända ett i kväll när vi äter lussekatterna! F lär jag inte få med in till stan. Så det är lika bra att jag åker in när de öppnar. Han lär sova en stund till. 

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och mysa här i soffan en stund till. ❤️


Trevlig första advent på er! 

Inga kommentarer: