söndag 1 december 2013

Nu är jag vaken Mamma!



Här ligger vi klarvakna! En skrutt som förmodligen har sovit hela dagen när mamma och Pappa sprungit runt på stan hela dagen. Det är skönt att bli vaggad! Men nu ligger jag ner och då är bebis vaken! Han har sparkat massor! Och nu rör han bara på sig därinne. Hoppas han håller på att lägga sig till rätta och somnar. Så mamma oxå får sova. Typiskt att jag börjar bli hungrig nu oxå. Då lär han börja sparka igen om jag går upp och äter och lägger mig igen! Haha! Tänk att man redan måste anpassa sig till bebisen! Lite roligt att man nu redan i magen börjar lära känna honom. Han har ju nu slagit upp ögonen och tittar. Så om det är ljust och jag är naken så blir det ljust även i magen! Ett rött sken i fostervattnet! Det är häftigt! Undra om vi kommer se det på ultraljudet? Hoppas! 2 små tittande ögon! Stirrar kanske rakt in i maskinen BM kör på min mage! Hihi!
Nej nu chansar jag! Måste ha mat! Magen kurrar och jag kommer inte kunna somna ändå om jag försöker hungrig. 
Natti natti! 

Inga kommentarer: