söndag 22 december 2013

Knubbsälen..

Jävla lussekatter och skit som man stoppar i sig! Tror jag säkert har gått upp 2-3 kg bara av all skit som finns framme nu inför jul! :-( näh efter julen så är det nyttigt som gäller! Mycke grönsaker, bär, frukt och fisk! Och så fort jag jobbat klart så ska jag ut och röra på mig! 

Börjar känna mig rund nu! Nu har klumpigheten börjat komma. Förmodligen för att man inte är lika stark i magen som innan. Man känner sig utymplig. Och jag har ju trots allt gått upp 7 kg och säkert lite till! Hur fan ska inte en människa känna sig som gått upp 15-20 kg i samma vecka som mig då? Fy! Jag hade sjukit mej själv! Hatar att känna mig osmidig! Och mer osmidig ska jag ju hinna bli. Ursch.. 


Ser dock mindre ut än hur jag känner mig. Knubbsälen! Jag hatar att jag äter skit ibland! Men ibland är jag så trött så socker är det enda kroppen skriker efter! Försöker att äta apelsiner istället. Men visst slinker det ner en och annan pepparkaka på jobbet när ögonlocken är tunga! Nu kanske inte pepparkakor är så jätte farligt. 

Näh nu får man börja tänka på bebisen! Han vill inte ha pepparkakor! Tror jag? ;-)

Inga kommentarer: