lördag 21 december 2013

Sömnbrist!

Hej! 

Sitter på jobbet nu. Jag trivs så bra här så det är aldrig jobbigt att vara här en lördag! Skön känsla! 

I går la vi oss rätt tidigt. Men jag hade en vilding i min mage! Så jag somnade inte förrän runt 1! Han sparkade ut foten precis under höger revben så man kände foten jätte tydligt! Det va så häftigt att ligga med praktiskt taget hans fot i min hand så jag fällde en tår! Man börjar förstå mer och mer att det faktiskt ligger en bebis därinne! Jag lyckades iaf somna till slut och vaknade 04.30 kissnödig! Upp och kissa. Då vaknar såklart lillkillen och kör igång med sina kickar igen! Det går ju inte direkt att smyga för bebis när han ligger i magen! Men trots att jag ville sova och fick lite ångest över att jag inte sovit tillräckligt så kan jag inte bara sluta älska känslan av att känns honom inne i mig! Till slut lugnade han ner sig och jag somnade om. Vaknade vid 7.30 då klockan va ställd. F körde mig till jobbet idag så jag fick sova lite längre iaf! De va tur för det va kraftig blåst och regn i morse! 

Så ja jag är lite extra trött idag. Men det får jag väl ta. De förstår på jobbet så det jobbas i lugn takt. 

Fick precis en bild skickat från F. Han har varit och köpt slang till tvättmaskinen och kopplat! Så nu väntar vi bara på maskinen! Så va det någon som skvallrade om att tomten har koll på vad jag önskar mig i julklapp och att det kommer ligga under granen på julafton! :-D Wiie! 

Nu är han igång igen! Så häftigt att man kan känna vilken kroppsdel som trycks ut! I natt låg han med rumpan uttryckt så magen va helt sned! Det spänner så i magen när han får för sig att göra såna gymnastiska övningar! ;-)

Inga kommentarer: