söndag 12 januari 2014

Är han fixerad tro?

Idag upptäckte ni nått med min mage! Min midja är ju typ tillbaka! Haha! Jag har aldrig under denna graviditet haft en högt sittande mage. Men idag va det extremt långt ner! Så jag undrar om inte bebis har sjunkit? Fixerat sig? Jag vet ju att han ligger med huvudet i mitt bäcken men nu känns det som han ligger mycket längre ner! Magen tynger på ett helt annat sätt! 

Ser bara skillnaden från i tisdags och idag! 


Ni ser vilken skillnad det är på min mage på bara några dagar! 


Nu vet jag att han kan fixeras redan nu och inte komma ut förräns vi är i vecka 40! 

Det är märkligt hur kroppen vet precis hur den ska hantera sånt som den aldrig innan har hanterat. Man ska vara stolt över att ens kropp löser detta utan hjälp av min hjärna! Hehe! ❤️ 

Inga kommentarer: