söndag 12 januari 2014

Solig söndag!

Hejsan!

Hur har eran söndag varit? Vi har haft en fin söndag! Vaknade vid 9.30?! Sovmorgon deluxe! Frukost och sen började jag storstäda badrummet!

Sen satt vi och stirrade på varandra en stund och undrade vad vi skulle hitta på. Rastlösa och solen sken ute! Kan ju inte sitta här inne då lixom. Så vi skulle ändå köpa bets till stolen så vi drog iväg och fixade det. Köpte med oss en prinsesstårtelängd och åkte hem till Evelina, Daniel och Mathilda.


Fikade och satt och tjötade en stund. Mathilda börjar bli stor nu! Så kul att se hennes utveckling för varje gång man ser henne. Nu kunde hon vinka! Haha! så sött! 

När vi kom hem så la jag upp gardinerna i vardagsrummet som F gnällt på att de är förlånga. Så jag strök på sånt band som lägger upp gardinerna. När jag ändå jade strykjärnet framme så strök jag bebisen kläder också! :-D 


Lådorna vi köpte på Ica maxi igår. En låda i storlek 50 och en låda i storlek 56! Hihi! Stod där och strök och lyfte upp hans minsta body och tänkte att snart får jag för första gången sätta på den på vår lilla prins! Sån galet härlig känsla! Jag blir typ nykär varje gång tanken på bebis kommer! ❤️ 

Till middag blev det tacos. F's pappa ringde när F stod och stekte köttfärs att de ville komma förbi då hans tjej Mia hade köpt happylights till bebis. Så jag stack förbi Hemköp och köpte lite mer käk. Så de stannade på middag. Johanna, F's lillasyster va med också! Hon är hemma i typ 2 dygn nu från Teneriffa. Det är ju begravning av deras Farfar i morgon. :-/ 

Nu hade jag nog tänkt ta ett bad och sen hoppa i säng. Begravningen börjar 14 och F är ledig i morgon. Så det blir väl sovmorgon i morgon också! ;-) 




Inga kommentarer: