fredag 10 januari 2014

Besök hos BM i vecka 32.

Ja då va det dags för ett besök hos BM! Idag fick jag åka till kärra för att hon hade så dåligt med tider här i backa. Men det är inte så långt dit. Fick ta bussen bara istället för att gå. Ja eller jag fick gå en bit oxå. 

Jag fick först fel. Men tillslut hittade jag dit precis när jag skulle vara där. Vi lyssnade på hjärtat och mätte magen. Sen hade vi ett seriöst samtal. Hon hade lite frågor som de har som standard när de träffar mamman själv. Sen glömde jag fråga om hon kunde känna hur bebis ligger. Så jag fick lägga mig på britsen igen. Hon klämde sen fick jag också känna! Hans lilla huvud mellan mina händer! Han låg i mitt bäcken med huvudet och låg ganska stabilt där. Han va inte fixerad med han låg stadigt så hon trodde han kommer ligga så tills det är dags att komma ut. ❤️

Mitt Magmått: 30
Mitt Blodtryck: 90/50
Hans Hjärtslag: 150 
Min Viktuoppgång: + 9 kg

Så magen har ökat 3 cm på dessa 3 veckorna. Som förra gången. Jag följer den tjocka linjen på kurvan precis på pricken! Så det är skönt. 

Nu ska jag dit om 3 veckor igen. Bokade en tid så F kunde följa med då. Sen efter den gången är det varannan vecka som gäller. Det är ju faktiskt inte långt kvar nu! På måndag börjar föräldragruppen! Så kul att få träffa de andra familjerna!

Föresten! Jag verkar inte ha några jackorproblem! Va rädd att jag skulle få gå med öppen jacka den sista tiden. Men än passar min kappa väldigt bra! Om magen nu inte skjuter i väg väldigt mycket. Men än kan den växa lite till och ändå få plats!

Tada! Innan jag stack hemifrån idag! 

Inga kommentarer: