onsdag 8 januari 2014

Ett paket till!

Åh idag kom det ytligare ett paket till! När jag precis kommit hem så fick jag ett sms att mina saker från H&M hade kommit. Så jag tog en sväng tillbaka. Tur man bor nära Hemköp! 

Jag bakade ju en limpa lchfbröd! Blev väldigt bra! 


Skar upp den och la den i frysen. Rätt så dyrt att baka detta bröder. Men man får väl inte äta det varje dag. ;-)

Jag tvättade sen sakerna som kom från H&M. Bebisens sängkläder, tvättlappar och badkappa. Allt är grått med vita pricka och tvärt om på andra sidan! Passar perfekt till Babynestet som kom idag!  Som Texas trodde var hans nya "korg"! Hehe. (Bilder på nestet kommer!)

I kväll har vi käkat middag. Lax med blomkålsmos och sallad. Sen har vi kollat på ett avsnitt av American horror story! Tror vi sett fram till avsnitt 10 nu! Så snart är nog säsongen över! :-( 

Ligger i sängen nu med halsbränna from hell! Har pallrat upp ett gäng kuddar så jag ligger lite i lutning. Jag har sammandragningar väldigt ofta nu! Var 10:de minut knyter sej livmodern! Tänk om bebis kommer snart? Hoppas inte riktigt än i alla fall. Vore skönt för min kropp, men bebis har det bättre därinne! 

I morgon när F slutat så ska vi borra upp lite saker till bebis som kom idag. Väggförvaring till skötbordet och hans krokar. Sen va det tyvärr ingen "arm" med till sängmobilen. Så det måste vi köpa en innan han kommer. Jag vill också borra upp hans pompoms över skötbordet! Och sen fixa till lite ljus i hans hörna! Har en ljusslinga till skötbordet men vill köpa happylights oxå! Sen vill jag ha en vägglampa vid skötbordet. Men har googlat och har inte hittat någon fin i rimligt pris. Men jag har ju lite tid på mig än. Förhoppningsvis! 

Nej nu måste jag upp och kissa! Sen ska jag försöka somna. Jävla "brinnande" hals! :-(

Inga kommentarer: