fredag 3 januari 2014

Skötväska.

När vi köpte vår vagn så fick vi ju med det mesta. Allt va jätte fint, förutom skötväskan så va lite trasig i innefodret. Så jag vill byta ut den. 

Eftersom det är svart skinn på vagnens handtag så vill jag ha något som matchar. Jag har googlat och googlat! Alla är ju så dyra! 

Så idag när jag packade min väska till jobbet så kom jag ju på att jag kan använda den till skötväska! 


Som ni ser så är det ett band som sticker ut på sidorna! Det bandet går runt i hela väskan så det är bara att köpa 2 hämpor/hakar att sätta där så kan man hänga den på vagnen. Vagnen har ju redan 2 krokar som man hänger väskan i. 

Insidan är ju bara ett enda stort fack. Förutom 3 små i sidan. Så jag har en sån inneväska hemma som kan flyttar från väska till väska. För att slippa plocka ur allt när man byter väska. Så man kan sortera grejerna. 

Den är i skinn så den motstår ju regn och rusk! Perfekt! Nu slipper jag leta och lägga pengar på en ny! 




Joolz Day expedition. 

Inga kommentarer: