måndag 20 januari 2014

Babysitter och Föräldraträff!

Yes! Jag fick köpt babysittern idag! Åkte till Almedal där de bodde och hämtade den. Jätte fin! Sen raka vägen hem för att slippa stämpla busskortet en gång till. (Man har 90 minuter på sig att åka på samma stämpel.) snålfia! :-P 


När jag kom hem så slipade jag sista delen på tripptrappstolen och målade allt en gång till. Gjorde lunch. Korv och rotmos som jag ätit rätt ofta nu på sista tiden! Men det är ju så jäkla gött!

Vid 16 kom F hem och vid 16.30 hade vi föräldrarträffen hos BM! Så praktiskt att ha gångavstånd! 

I kväll va vi för lata att göra middag så vi åt det som fanns lättillgängligt! :-) Sen fick jag faktiskt massage va F!! Kors i taket! Han gnällde att han fick ont i tummarna men jag låtsades som att jag helt plötligt vart döv. Haha! 
Nu ligger jag i ett varmt bad och ska sen ta en promenad med lillen, ta mig något att äta och sen lägga mig. Är väldigt trött idag! Skönt! Har saknat att vara trött på kvällen! 


I morgon väntar en dag på stan med Evelina och Mathilda! Fördriva tiden och bränna de sista kronorna! En moccalatte och en semla är jag sjukt sugen på! :-)

Sov så gott! 

Inga kommentarer: