torsdag 23 januari 2014

Hicka och förvärkar.

Go kväll! 

Nerbäddad i sängen och tänkte jag skulle  kunna somna direkt. Men icke. Lillen har hicka och luftcyklar mig i sidan med benen! 

Idag har jag ju varit och vaxat mig. Aj aj! Så ont har det aldrig gjort innan! Superkänslig nu! Men nu va det gjort iaf! Bebis va Sjövild därinne medans jag låg där på bänken! Hela högersidan trycktes ut av honom! Och så låg han och bökade där under hela vaxningen. Vänster sida va helt "tom"! Hehe! Bokade en ny tid innan bebis är beräknad. 1 1/2 vecka innan. Så jag skulle bara höra av mig om det är så att han råkar komma innan den tiden. Ska till frisören samma dag, så det blir en sista uppfräschning innan man blir mamma. Om han nu inte kommer innan! ;-) (jag har en känsla av att detta kommer bli en februaribebis? Kan jag ha rätt eller är det kanske bara så att jag önskar mig en februaribebis? Under hela tiden på föräldragruppen så hade jag sammandragningar som avlöste varandra med någon minuts mellanrum och under vaxningen så hade jag lite förvärkar = mensliknande smärta i svanken.) 

Stressade mig iväg till föräldragruppen och ringde butiken som fixade vår spis påvägen dit. De hade lagat den så de skulle komma vid 19.30 i kväll och lämna den! Perfekt! 

Väl hemma så höll jag på att somna i soffan efter middagen. Och ville bara gå och lägga mig! Men de skulle ju komma med spisen. Efter 21 dök de upp! :-( men nu är det iaf ikopplad och på plats. Hoppas den funkar som den ska nu bara. Får testa att koka ägg till morgonen! 

Nu har lillen slutat att hicka och verkar ha somnat därinne. Så nu ska jag stänga mina trötta ögon. 

I morgon är det äntligen fredag och helgen är oplanerad för min del! Jag kanske skulle börja måla om köksskåpen? Innan jag står här med en bebis i min famn?


Natti natti! ❤️

Inga kommentarer: