onsdag 8 januari 2014

Trött tjej.

Hej!

Äntligen har jag fått sova i natt! Hade svårt att somna pga halsbränna men jag pallade upp extra kuddar så jag halvsatt och sov. Då fick det bättre. Så 7 timmar hann jag få sova! Skönt! Klockan 7 vaknade jag. Då verkade bebis vilja ut! Han bökade och knödde! Upp och äta frukost och sen myste jag i soffan. 

Nu har jag varit och hämtat ut 2 paket! Och precis slängt ihop en limpa bröd! Lchfbröd. Testade ett nytt recept faktiskt. Så vi får se om det blir gott! 

Börjar bli så trött så jag funderar på om jag ska ta och lägga mig och vila en stund. F kommer inte hem förrän 18 tiden. Han ska hämta sin pappa på flygplatsen och sen träna. Jag har ju lovat att ordna middag till oss. Det blir lax! Men till det vet jag inte vad jag ska göra? Gillar ju inte stekt lax, så det blir i ugn i så fall. 

Skönt med en sån riktig slappdag! I morgon ska jag ta tag i klädkammaren! Jag har tänkt damma av alla hyllor. Blir lätt dammigt med alla kläder och skor därinne. 

Har även ett uppdrag att slutföra denna vecka. Men jag har veckan ut på mig. Så jag tänker inte stressa med det när jag har en sån trött dag som jag har idag. Så de så! :-P 



Blev taggad på denna av F på Facebook! Haha! 

Inga kommentarer: