tisdag 28 januari 2014

Snuttisar från pumpkin.

Idag va jag förbi iems på Frölunda torg. Ville pricka av det sista på bebislistan. Och snuttefiltar har jag köpt med inga snuttisar med figurer. Jag ville ju ha pumpkin men hade så svårt att välja mellan ugglan och elefanten. Tänkte ta en av varje för jag har hört att det kan vara bra att ha 2 ifall en måste tvättas. Sen insåg jag att det är nog säkrast att de är lika varandra också. För att inte få honom misstänksam när jag bäddar ner honom med snuttis nummer 2 så tog jag 2 likadana. Det blev elefanten! 





Så nu är det jag, F, bebis filt och 2 elefanter som delar säng fram tills bebis kommit! ❤️ 

129 kr styck kostade dessa små söta snuttisarna! Älskar pumpkins dova färger! Och så är de supermjuka! Filten under är från Kappahl (Newbie) den är lika mjuk som snuttisarna. 

Inga kommentarer: