onsdag 15 januari 2014

Drömmer om smärta, vakna med smärta.

Vaknar varje morgon vrålhungrig. Men idag kom en väldigt otäck känsla! Jag drömde att jag hade mensvärk och jag kunde knappt stå på benen.

Vaknade MED världens mensvärk! Rädd och orolig! Jag har haft ont innan i magen under denna graviditeten men då har det varit för att jag haft magknip av järntabletterna. Inte "mensvärk". Så jag la mig på sidan men kände inte bebis. :-( gick och kissade och la mig igen. Då släppte smärtan lite och sen kom lillpluttens rörelse och sparkar! ❤️ Puuh! Den paniken jag hann känna innan hans rörelse kom. Ursch ångest! Jag älskar denna lilla varelse som ligger i min mage så oerhört mycket att det inte finns ord på kärleken! Och förlora honom innan jag ens hunnit träffa honom skulle vara min död. 

Smärtan är borta helt. Men jag kunde inte somna om. Så jag klev upp när F gick till jobbet. Har ändå sovit 7 timmar! ;-)


Frukostbrickan är serverad! 

Idag ska jag ta det så lugnt som möjligt. Får känna efter om jag orkar med mötet senare. 

Kan smärtan bero på att det är dags för lillen att titta ut? Oj oj.. Kanske dags att packa BB väskan under veckan? ;-)

Inga kommentarer: