måndag 27 januari 2014

Trasig fot! :-(

En såndär dag igen. Där jag kommer hem helt slut av att jag gjort förmycket. 

Evelina kom och prickade upp mig runt 11.30 så drog vi till Frölunda torg. Vi hann kolla lite i affärer. Och sen fikade vi. Jag hade ju sen en fotbehandlig som jag blev lite halvnöjd över. Hon filade sönder min fot! :-( min häl blödde! Sved jätte mycket. Och då hällde hon på sprit! Ursch! Sen va det faktiskt jobbigt att sitta uppe så längre. Och den gigantiska massagestolen jag satt i fick jag inte ens sätta igång "för jag va ju gravid". :-/ lackningen blev fin iaf. Men inte kul att halta därifrån med ont i hälen! Hoppas det läker snabbt! Nej det är dumt att gå till ett nytt ställe när man redan har en att gå till som man är nöjd med. Men nu skulle jag ju ändå till torget. 



Efter behandlingen så gick jag hem till Fia och fikade! Helen var där också. Blev mycket förlossning och bebissnack! :-) väldigt trevligt! Hennes dotter är född i mars förra året så det kommer skilja gamska exakt ett år på våra pluttar! Åh så söt hon var! 

Innan jag åkte hem så svängde jag förbi svärmor och fixade för katten. Sen hem. Kom hem för en halvtimma sen och maten stod klar! Rotmos och ugnsstekt falukorv! Mums!

Ligger nu och vilar i sängen. Helt slut i kroppen. Magen är så spänd som den kan bli nu! Lillen vaknade och började sparka för fullt. Så jag får väl ligga här så han får sparka av sig lite. Sparkarna är ju inte lika jobbiga när man ligger ner.

Fia skickade med med ett gäng mammatidningar och hallonbladste som jag ska börja dricka! Fick lite andra grejer också! Så snällt! 

Shoppade 3 saker till bebis idag! Och 2 amningslinnen och sköna trosor. Jag tänkte packa med mig det i BBväskan. 

Nej nu ska jag vila lite. Risken är att man somnar här. ❤️

Inga kommentarer: