torsdag 23 januari 2014

Lacka och vaxa!

God morgon! 

Idag vaknar hon när det är ljust ute! :-) 

Torsdagen är här! Konstiga drömmar i natt också! Vilket jag inte kan tala om vad de handlar om för då avslöjar jag ett och annat! Haha! Men det va skönt att vakna i från den!

Ingen spis kom igår. Hörde inget ifrån dem. Hoppas de hör av sig idag, annars får jag väl ringa i eftermiddag. 

När F kom hem igår så la jag upp som förslag att vi skulle passa på att storhandla. Skulle egentligen frosta av frysen. Men vi får göra det lite längre fram. Vi tänkte vi kunde undvika allt folk på fredag när alla kommer storhandla. Så vi stack iväg. Klart som f*n att det hade hänt en bilolycka så det tog typ en timma till Ica maxi i Mölndal! Det brukar ta typ 10-15 minuter annars! Segt! Men vi fick med det vi skulle ha! Allt va påfyllt till skillnad på va det brukar vara på en lönehelg! 

Igårkväll myste vi med naturgodis och Mia på grötö. Älskar Tabita! Haha! Så skön! Somna va inga problem alls igår. 

Idag ska jag lacka tripptrappstolen. Uf!f va de tar tid! Torktiden är ju 12 timmar innan man kan stryka på ett lager till. Och den behövde 3 lager färg och sen 2 lager lack! Så det tar några dagar. Så innan veckan är slut så är den klar. Tur att bebis har några dagar till i min mage! 

Vid 14.30 har jag tid för min brasilianska vaxning. Klart fiffi måste vara fin inför förlossningen! Hehe! Få se om jag hinner få till en tid till innan han är här. Får preliminärboka en tid. :-) klockan 16-17.30 har vi sista föräldraträffen! 

Nej nu får jag kliva upp! Frukostdags! 

Inga kommentarer: