måndag 6 januari 2014

Nya skor och fruktsallad!

Idag körde jag och F en dag på stan. Svärmor kom också in och hängde med oss! Trevligt! F köpte nya jeans, och jag råkade hitta nya skor på rean! :-) skinnstövlar som hade kostar 1499 kr men jag fick dem för 559 kr!


Från Åhléns, WERA! 

Vi käkade lunch på paprika. Tog några affärer till sen åkte vi hemåt. 

Här hemma så fick jag en energikick och tvättade av, smörjde och impregnerat alla våra skinnskor! 


Uppradade på tork och redo för att bli nersmutsade igen! ;-) 

Vi myste med lite kvällsfika! Nyttigare variant! 


Fruktsallad med vaniljkesella! Mums! 

Nu har vi hoppat i säng. Dags att nanna! I morgon ska jag till mitt jobb och köra 5 timmar och träffa vikarien. Inte direkt så ansträngande. Efter det är det slut med jobb för min del på ett bra tag. Vi får se hur lång tid jag orkar gå hemma. Jag och chefen satte fram tills Mars 2015 sålänge. Ett år. Sen får jag förlänga det om jag känner för det. Men funderar i alla fall jobba lite under sommaren 2015. Det är dock så långt kvar tills dess! Nu ska jag ta en dag i taget. Och njuta av den bästa tiden i mitt liv. ❤️

Inga kommentarer: