tisdag 28 januari 2014

Slappedag!

Hallå där! 

Idag har jag tagit det väldigt piano! La mig i sängen efter frukost och bar med Texas in i hans korg. 


Jag somnade! Vaknade vid 12 igen! Skönt! Åt lite lunch! :-) 


För lat för att laga mat, så det blev turkisk yoghurt med vaniljpulver och hallon. + finncrisp med skinka, ost och tomat! 

Sen har jag plockat lite här hemma, tvättat 2 maskiner och kört diskmaskinen. Sen va klockan helt plötsligt 16 och F kom hem. Vi gick och handlade lite grejer inför middagen. 


Idag gjorde jag basilikabiffar med soltorkade tomater med strimlad vitkål och gräddig ostsås! Mums! Så sjukt gott blev det! 

Nu är det jäsning på soffan hela kvällen! Tänkte testa hallonbladsteet och sen har jag köpt nyponsoppa! Det va inte igår man åt det! Köpte med lite vaniljglass också! Så det blir varm nyponsoppa och en klick vaniljglass! Hoppas på en film och kanske lite spoonande med min älskling i soffan! ❤️

Inga kommentarer: