lördag 18 januari 2014

Frukost i min ensamhet..

God morgon!

Här sitter jag själv och äter frukost med en sparkande bebis i magen! F sover än och jag fick stränga ordet att inte väcka honom idag. "Men om du sover till 11 då? Får jag inte väcka dig då?" Haha jo det fick jag! Det är så tråkigt att vakna tidigt själv. Och så måste man smyga runt i lägenheten för att inte väcka honom. Själv somnade jag klockan 3 och vaknade klockan 8. Så jag lär väl bli trött snart igen. Men magen kurrade så, så jag fick gå upp och äta lite. 

Favoriten just nu:

2 msk kesella naturell
2 msk turkisk yoghurt
Lite vanlijpulver
Hallon/blåbär
Och sen strö på hemmagjord müsli som är extra berikad på järn. 
+ ett glas multivitamin tropisk! Ja och + och mitt aco gravidpiller! 


Himmelen va rosa när jag klev upp. Sugen på en promenad men det ser Enna kallt ut idag! Och de blåser! :-/ 


Idag ska vi hänga upp lite saker på väggarna i sovrummet. Några krokar till F och mig och så en hylla till Lilla L! Annars är det tomt på agendan! Vi får se vad som sker helt enkelt! Ikea kanske? Vi måste köpa en till hylla till badrummet! Så kan man passa på att fika någonstans? Är väldigt sugen på en moccalatte och en semla! :D

Nu ska jag göra en stor kaffe och mysa ner mig i soffan framför tvn tills herrn hade tänkt att vakna! Vakna NU min älskling! ❤️

Inga kommentarer: