torsdag 16 januari 2014

UFF!

Nu ligger jag här igen. Med smärta i ryggslutet! Jag känner mej jätte varm och täcket går det absolut inte att ha på sig! Svettigt värre! 

Halsen bränner och jag har hela kvällen haft sammandragningar som avlöst varandra. Ofta! I stillasittande läge!

Nu behöver detta inte betyda någonting. Men jag vill iaf dokumentera det! 

Ska hämta min vetekudde, värma den, öppna fönstret och lägga mig på soffan istället. Det är alldeles för varmt här inne och jag har extra svårt att somna när F ligger bredvid och sover konstigt nog. Varje gång jag ska vända mig om så känns det som om jag ska väcka honom. Och det vill jag inte. 

Är det nu graviditeten ska börja ge igen för att de första 30 veckorna var finfina? Ja okej, inte älskade jag veckorna 7-14 när jag kräktes varje morgon. Men illamåendet gick det iaf att lindra. Denna smärtan verkar man få stå ut med..


Inga kommentarer: