tisdag 7 januari 2014

Inredning och pompoms!

När vi va på Frölunda torg i söndags så letade jag efter pompoms. Jag vill dekorera bebis hörna med det. Det va omöjligt att hitta så jag köpte silkespapper och gjorde egna. Blev visserligen rätt fina, men inte så fina som de färdiga är.

Så av en ren slump när vi va inne på lagehaus igår så hittade jag en turkos och en vit! 

Pompoms!

Hade ju tänkt hänga upp en mobil över skötbordet. Men det blir de här 2 bollarna istället. 79 kr st. 

Så nu ska F få hjälpa mig hänga upp dem i veckan. Har lite annat som är påväg hem till hans del också. Förutom 2 spjälsängsskydd så har jag beställt det här: 

Grått e flott! :-P
Väggförvaring som ska sitta på väggen vid skötbordet. Sängkläder i grått med vita prickar. Badkappa och tvättlappar! Också grått med vita prickar! Det mesta matchar i hans hörna nu! ;-) 

Hittade även korgar till skötbordet som jag ska åka in och titta på. Från Åhléns hemsida. Som man kan förvara hans kläder i.



Just nu va de dessutom nersänkta så kostade de 99 kr istället för 169 kr. Hoppas det finns 4 inne! Såg att Åhléns Kungsgatan hade dem, men inte city där vi faktiskt va och kikade efter just korgar. 

Nu börjar det bli ordning och reda! 

Inga kommentarer: