måndag 20 januari 2014

Ny vecka!

Nu rullar äntligen en ny vecka igång! Ett vecka närmare bebis ankomst! Idag är det exakt 7 veckor kvar till han beräknade ankomst! :-)

I natt har jag sovit utan magknip! Så nu får jag nog ta de där järntabletterna varje kväll! Magen kanske vänjer sig? 

Sovit från midnatt till 06.30! Så det blev ett gäng timmar i natt! Men ändå svider ögonen. Magen kurrar dock massor så jag måste kliva upp snart!

Om ni minns så skulle jag köpa en babysitter från babybjörnen av en kille på blocket förra helgen. Eller vi skulle ses måndagkväll för att köpa den av dem. Läst om den och den verkar ju som att den är bäst. Ny kostar den 1399 kr och han skulle ha 600 kr för den. Men när jag mailade honom söndagkväll så ljög han för mig och påstod att någon kom och köpte den samma kväll som jag mailat honom om den. Varför jag tror han ljög va för att sista mailet vi skickade var efter klockan 23 och vilken människa kommer och köper en sak efter klockan 23? Han kunde väl ha mailat mig och sagt att den va såld under helgen. För det kom upp flera stycken under helgen som jag sket i att maila bara för att jag väntade på att de skulle komma hem efter helgen så vi fick köpa deras. 

Igår lyckades jag hitta likadan på blocket! Samma modell, samma tyg och samma färg! Dessutom va aktivitetsbågen med på köpet! (Bara aktivitetsbågen ligger på 249-299 kr.) Han skulle ha 700 kr för hela paketet. Så idag har jag bestämt med dem att jag ska komma förbi dem och köpa den. Ska vara där vid 12! Hoppas de inte gör samma sak som förra försäljaren. Jag tycker att man ska köpa sjyssta spel på blocket. Att den första som hör av sig och vill ha den får köpa den. Om det inte är så att det är högsterbjudande då. 

Ni får se sen hur den ser ut! :-) 

Hoppas ni får en fin måndag och start på veckan! Nu blir det frukost för mig innan jag svälter ihjäl! :-P

Inga kommentarer: