onsdag 29 januari 2014

Till barnvagnen.

Jag blev påmind igår att vi inte köpt något barnvagnshänge. Så jag letade upp ett jag titta på för ett tag sen. Gillar virkade grejer som man dessutom kan använda till annat sen när man inte skall ha dem på vagnen. Figurerna är också skallror.

Det blev nature zoo of Denmark. 


Jag älskar ju lila! Så för att matcha lite så klickade jag även hem en lila filt! 


Från bliss Stockholm. Den är av Teddy på insidan. Har kollar på den innan. Men tyckte väl att den var av de dyraste slaget för en filt. Nu va det sänkt lite så jag passade på. 

Och när jag ändå va inne och shoppade på kopbarnvagn så klickade jag med denna supersöta björnen! 




Plus nagelkit för hans små fingrar. Allt fick på 800 kr med frakt. Så det blev inte så dyrt. 

Inga kommentarer: